filipb

19.03.2019

Teambuilding Zbraslavice 2018

Sraz na Hlaváku v 7:00

Batoh, placatku a hurá na výlet. Jak se tradičně plánuje teambulding? My jsme začali dlouhým seznamem, co si vlastně vzít s sebou. Seznam můžete nalézt níže ve fotogalerii. Když je vše vyškrtnuté ze seznamu přání a nezbytných věcí, tak mažeme na vlak.

Sraz na Hlaváku v 7:00. Jistě byl zásadní problém vůbec vykopat se z postele, na druhou stranu někteří odvážníbyli nastoupeni již v brzkých hodinách. Jen co se docílilo plného počtu nebo spíše poloplného, jelikož někteří využili pohodlnější cesty autem, tak jsme vyjeli standardním vlakem bez zpoždění! Odjezd podle plánu.

Místo plné překvapení

Příjezd na místo byl pro nás povznášející. Nebylo ani 12, ale všichni už měli takový hlad, že jsme byli nuceni koukat po občerstvení v okolípo chvíli jsme narazili na zajímavou hospůdku hned u nádraží. Odvážní vešli jako první a šli obhlédnout situaci.

U baru byly dvě osoby, které se na nás zahleděly tak nevěřícně a vražedně, že ani jeden z nás z toho neměl dobrý pocit, vzniklo důrazné ticho a střet pohledů. Nakonec se jeden z nás musel ujmout komunikace: „Dobrý den, vaříte?“ A hospodský odpověděl: „My jsme ještě neotevřeli, až ve 12.“

Skoro nás vynesl nohama napřed. Nezbylo nám nic jiného, než se vydat na cestu do kempu, kde jsme byli ubytovaní. Cestou jsme přelézali zdi, kochali jsme se krajinou a pak konečně zaslouženě poseděli v kempu, kde nás od hladovění částečně zachránila paní, která měla otevřený malý krámek. Oběda a zároveň večeře jsme se dočkali kolem osmnácté hodiny. Po jídle jsme mohli konečně zahájit pobyt.

Do akce!

Další den ráno jeden z kolegů zahájil běžeckou a zátěžovou zkoušku po krajině s cílem navštívit místní historický hřbitov. Asi aby věděl, jak dopadneme my po naplánovaných sportovních aktivitách a dalších zátěžových testech. Když kolega dokončil svůj běh a všichni se probudili, tak jsme mohli s úsměvem jít na snídani, co si budeme povídat, snídaně bývá na všech pobytech ve většině případů nejlepší.

Po naplnění břicha chutnou snídaní byla na řadě chvíle odpočinku a následně sportovní aktivity, které nejsou pro ajťáky žádný problém. První činností byl basketbal, vysokým jedincům nedělalo problém ani dát koš i na poprvé, my menší jsme hledali vhodné místo pro střelbu, abychom je přestřelili.

Následovaly akce jako nohejbal, florbal, oběd, tyto aktivity probíhaly v klidném tempu. Potom přišla na řadu místní specialita, paintball. Někteří taktizovali, jiní rozstříleli vše, co jim přišlo pod ruku i nohu. Slušně to štípalo! Jakmile byly všechny kulky vystřílené a půlka týmu zneškodněna, přesunuli jsme se zpět do kempu.

Zátěžový test

Cestou jsme vzali pár větví na podpal, večerní táborák a případnou obranu, kdyby se ještě někomu chtělo střílet. Dřevo jsme odložili a odstartovali další sportovní akce, například takový fotbal, jelikož jsme měli lehký běžecký trénink na paintballu, tak již nebyl problém běhat ještě rychleji a nastřílet pár gólů.

Jak čas plynul, došlo i na poslední sportovní činnost a tou byl beachvolejbal, párkrát jsme se vyváleli v písku, šli se opláchnout a odstartovali Nuxí megapárty s přislíbeným výčepem a občerstvením. Samozřejmostí je, že se taková pařba neobejde bez kytary a zpěvníku.

Během večera proběhla řada výzev, například první výzvou bylo, aby se staral o výčep ten, kdo prohrál fotbal. Druhou výzvou bylo zchlazení ve sprše, která měla z jedné strany okno přímo před druhým výčepem pro veřejnost.

Člověk si nebyl jistý, co má dříve hlídat, jestli děcka z tábora, která mohla každou chvilku vstoupit do sprchy nebo okno, přes které může někdo načuhovat. Jistila to 22. hodina, večerka Když skončila noc, bylo čas jít spát a připravit se na zítřejší odjezd.

Odjezd

I když se z kempu těžko odjíždělo, museli jsme zahájit cestu do práce, abychom se efektivně postarali o veškeré projekty. Doufám, že jste se něco o nás dozvěděli, jakožto o bandě ajťáků, kteří nesedí jen u počítačů, ale taky jsou často v akci. Více fotografií z akce můžete nalézt níže.

Sdílet příspěvek:
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.